برگزاری استارت آپ اینترنت اشیا در صنعت گردشگری

توسط منتشر شده در : آذر ۱۷, ۱۳۹۸دسته بندی: اخبار

این رویداد از چهارشنبه شب سیزدهم آذر ۹۸ با ارائه ایده های شرکت کنندگان شروع شد و تا پایان هفته ادامه یافت. محوریت این استارتاپ در حوزه کاربرد اینترنت اشیا در صنعت با رویکرد گردشگری بود که ایده‌های دانشجویان در راستای بهینه‌سازی تکنولوژی‌های کاربردی در صنعت گردشگری درخور توجه بود.

دکتر قرمزیان مدیر نوآوری و تجاری سازی فناوری موسسه برگزارکننده این رویداد گفت: مجموعه ۷۰ نفر در این رویداد حضور داشتند که در ده تیم به مدت ۵۴ ساعت به پرورش و فعال سازی ایده های خود پرداختند.

این رویداد مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع شامل سخنرانی‌های کلیدی از اساتید دانشگاه‌، سرمایه‌گذاران و صاحب‌نظران این حوزه، میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی تشکیل شد.

وی گفت: منتخبین این دوره  استارتاپ می توانند از امکانات و تسهیلات مرکز رشد موسسه آموزش عالی زند به مدت شش ماه بهره‌مند گردند و مشاوره‌های رایگان در جهت ارتقای تیم استارتاپی خود داشته باشند.

قرمزیان افزود: استفاده از امکانات و تسهیلات مرکز نوآوری و کارآفرینی برای ساخت نمونه های آزمایشگاهی و نیمه صنعتی نیز یکی از امتیازات تیم های منتخب می باشد که این تیم ها به آن مرکز معرفی می گردند.

رویداد استارت‌آپ شیراز با حمایت مادی و معنوی موسسه آموزش عالی زند شیرازاز ۱۳ الی ۱۵ آذر جاری در دانشکده مدیریت و حسابداری این موسسه برگزار شد.