پیام رییس دانشگاه زند بمناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۷

توسط منتشر شده در : شهریور ۳۱, ۱۳۹۷دسته بندی: اخبار

دکتر مهدی مخبری، رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی به دانشجویان و جامعه دانشگاهی زند صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است :

به نام خدا

بار دیگر فصل روشن مهر از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو  و تلاش دانشجویان و صاحبان علم و کمال ورق میخورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند.

امروزه، توسعه پایدار ضامن امنیت، رفاه و آرامش هر کشوری است و راه تحقق چنین خواسته ای از مسیر توسعه و تولید علمی آن کشور می گذرد و مولد آن به تلاش، همت دانشگاهیان و دانش آموختگانش بستگی دارد و برای تحقق چنین خواسته ای ضرورت دارد فضای دانشگاهی ما بیش از پیش به اصول و قواعد علمی آراسته شود، به طوری که در آن آزادانه پژوهش، تفکر، نقد و خلاقیت از سوی استادان و دانشجویان مدنظر قرار گیرد.

اینجانب آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک گفته و همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن مبارک مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت است به استقبال سال تحصیلی سرشار از برکت و موفقیت قدم بر می داریم.

برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

مهدی مخبری

رییس موسسه آموزش عالی زند شیراز