حتما بخوانید: نکات مهم انتخاب واحد ۹۹۲

توسط منتشر شده در : بهمن ۲۵, ۱۳۹۹دسته بندی: اخبار

ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای کلیه دانشجویان و اساتید گرانقدر با هدف ضابطه مند نمودن و ارتقای سطح کیفی آموزش الکترونیکی، جهت انتخاب واحد به نکات زیر دقت نمایید:

  • بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، امکان مراجعه حضوری دانشجو وجود ندارد. لذا تنها راه برقراری ارتباط، ارسال پیام از طریق سامانه آموزشی (edu.zand.ac.ir)به کارشناس بخش می باشد.
  • کارشناسان آموزش از ساعت ۸ الی ۱۴ بصورت روزانه پاسخگوی پیام ها در سامانه آموزشی (edu.zand.ac.ir) می باشند.
  • جهت پاسخ دهی دقیق و سریعتر، در قسمت موضوع پیام، حتما موضوع متناسب نوشته شود.
  • دانشجویان در این ترم با مشکل ظرفیت کلاس (تعداد دانشجو) مواجه نیستند.
  • دانشجو موظف به پرداخت شهریه تعیین شده قبل از انتخاب واحد می باشد. چنانچه در این زمینه دچار مشکل شود، می تواند از واحد مالی جهت حل و فصل و همچنین بررسی هماهنگی های لازم را انجام دهند. هر گونه سوال مربوط به شهریه و بدهی از طریق پیام به کارشناس مالی (از طریق سامانه پاسخ) پاسخ داده می شود.
  • دانشجویانی که معدل آنها بالای ۱۷ می باشد می توانند بیش از ۲۰ واحد اخذ کنند، جهت اخذ بیش از ۲۰ واحد تا ۲۴ واحد به کارشناس بخش پیام ارسال نمایند. (عنوان پیام: “اخذ بیش از ۲۰ واحد”)

زمانبندی انتخاب واحد به قرار زیر می باشد:

ساعت شروع

تاریخ شروع

سال ورود

۸

یکشنبه ۲۶/۱۱/۹۹

۹۶ و ماقبل

۱۴

یکشنبه ۲۶/۱۱/۹۹

۹۷ و ماقبل

۸

 دوشنبه ۲۷/۱۱/۹۹

۹۸ و ماقبل

۸  سه شنبه ۲۸/۱۱/۹۹

۹۹ و ماقبل

 

  • انتخاب واحد برای تمامی دانشجویان تا آخر وقت روز ۲۸ بهمن ماه فعال می باشد.
  • انتخاب واحد ورودی های بهمن ۹۹ توسط کارشناسان رشته انجام می شود و از ۲۹ بهمن ماه در سامانه آموزشی (zand.ac.ir) قابل مشاهده می باشد

 

 

انتخاب دروس

  • دروس انتخاب شده می بایست بر اساس چارت ترمی بوده و مسئولیت انتخاب دروس خارج از ساختار ترمی مشخص شده به عهده دانشجو می باشد. (چارت ترمی در صفحه اصلی سایت AC.IR در قسمت “دانشکده ها و رشته ها” قرار دارد)

تداخل امتحانی

  • اخذ دروسی که تداخل امتحانی دارند تنها برای دانشجویان ترم آخر امکان پذیر می باشد و از طریق ارسال پیام به کارشناس صورت می گیرد

دانشجویان کمسیونی

  • دانشجویانی که در ترم جاری مشمول کمسیون موارد خاص شده اند می بایست در تاریخ ۲/۱۲/۹۹ به کارشناس رشته خود پیام دهند.

رعایت پیش نیاز ها

  • هنگام اخذ یک درس مطابق با چارت درسی و چارت ترمی رشته، پیش نیاز درس مورد نظر را در ترم های قبل بایستی گذرانده باشد، اخذ درس بدون رعایت پیش نیاز ها امکان پذیر نیست

شرایط پیش نیاز- هم نیاز

  • در صورتیکه دانشجو درس پیش نیاز را در ترم های قبل افتاده و نمره قبولی کسب نکرده است و یا اینکه دانشجوی ترم آخر باشد، می تواند دروس پیش نیاز- هم نیاز را بصورت هم زمان اخذ کند. جهت اخذ همزمان دروس، به کارشناس بخش پیام ارسال نمایند.
  • اخذ دروس مطابق با چارت درسی و چارت ترمی رشته می باشد و اخذ درس بدون رعایت پیش نیاز امکان پذیر نمی باشد. (پیش نیاز درس مورد نظر در ترم های قبل باید گذرانده شده باشد).

حذف نمرات صفر

  • جهت حذف نمره صفر در نیمسال اول ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در تاریخ ۲/۱۲/۹۹ از طریق سامانه آموزشی به کارشناس بخش، پیام ارسال گردد.

 

 

 

نقص پرونده

  • امکان انتخاب واحد برای دانشجویانی که نقص پرونده دارند میسر نمی باشد، جهت رفع مشکل به واحد بایگانی مراجعه نمایید.

حذف ترم

  • دانشجویانی که تمامی نمرات آنها صفر می باشد، جهت حذف ترم در تاریخ ۲/۱۲/۹۹ به شماره کاربری eduusr1 پیام ارسال نمایند.

 

با تشکر

معاونت آموزشی موسسه آموزش عالی زند شیراز