رونمایی از تولیدات محتوای آموزش مجازی دانشگاه زند با حضور استاندار فارس

توسط منتشر شده در : مرداد ۳, ۱۳۹۷دسته بندی: اخبار

همزمان با دهه کرامت آیین رونمایی از تولیدات محتوای آموزش مجازی مشترک موسسه آموزش عالی زند و سازمان آموزش فنی حرفه ای با حضور استاندار فارس برگزار شد.
دکتر مخبری رییس موسسه آموزش عالی زند شیراز با اشاره به خدمات این دانشگاه در راستای آموزش مجازی به مخاطبان گفت: پس از تفاهم نامه فی مابین موسسه آموزش عالی زند و سازمان فنی و حرفه ای فارس نخستین تولیدات آموزش مجازی به مدت ۲۲جلسه با بهترین کیفیت تهیه و در اختیار مخاطبین قرار گرفت.
وی افزود: در این دوره تولید محتوا ۱۸ ساعت آموزش برنامه C# با بهترین اساتید در استدیو مجازی زند تهیه شده در که در نوع خود کم نظیر است.
وی با اشاره به آموزش های بدون مرز مجازی تصریح کرد: با فراگیر شدن موضوع فناوری اطلاعات و استفاده از بستر اینترنتی، موضوع وب کنفرانس یا جلسات آنلاین مطرح شده است بطوریکه مدیریت و آرشیو اطلاعات و محتوا و ارتباط آفلاین و اثربخشی آموزش الکترونیکی را به شکل چشم گیری افزایش داده است.
مخبری افزود: از مهترین مزایای آموزش الکترونیکی، ارائه محتوای آموزشی و تجربیات اساتید مجرب هر رشته، به روز بودن محتوا در سیستم آموزش مجازی، نداشتن محدودیت‌های زمانی و مکانی، محدود نبودن ظرفیت پذیرش با در نظر گرفتن استعدادهای فردی، افزایش سرعت آموزش و کیفیت ارائه‌ دروس، کاهش زمان و هزینه‌ رفت‌وآمد است که این مهم در سومین حرم اهل بیت به جدیت درحال پیگیری است و به حول قوه الهی تا پایان سال ۹۷، بیست استاندارد سازمان فنی و حرفه ای تولید محتوا خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد در پایان هر دوره پس انجام آزمون گواهی نامه معتبر با امضا سازمان فنی حرفه ای استان و دانشگاه زند شیراز در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۶۱۰۶-۰۷۱ و یا نشانی اینترتی https://zand.ac.ir تماس حاصل فرمایند.
گفتنی است موسسه آموزش عالی زند شیراز در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت کمک به ارتقاء سطح فرهنگ و دانش جامعه و مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور، فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز و هم اکنون بعنوان بزرگترین موسسه آموزش عالی جنوب کشور فعالیت می کند.