دانشگاه زند با تشییع پیکر شهید گمنام آسمانی شد

توسط منتشر شده در : شهریور ۲۴, ۱۳۹۷دسته بندی: اخبار

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در میان استقبال با شکوه دانشگاهیان پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه زند شیراز تشییع شد.
در این آیین که صبح امروز شنبه در ساختمان دانشکده علوم انسانی زند برگزار شد پس از تشیع این شهید گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس در محوطه دانشگاه، شرکت کنندگان با حضوری پرشور و سردادن شعارهای انقلابی “شهیدان زنده اند”، “الله اکبر”، “این گل پرپر از کجا آمده” “حسین حسین شعار ماست “شهادت افتخار ماست” باردیگر پایبندی خود را به آرمان های شهدا اعلام کردند.
گفتنی است بر اساس تلاش کمیته جستجوی ستاد کل نیروهای مسلح ۱۳۵ شهید تفحص شدند که پس از تشییع، ۸ شهید در استان فارس به سمت شهرهای داراب، خرامه، اقلید، جهرم و لارستان رهسپار خواهند شد که ۲ شهید در منطقه فدامی داراب خاکسپاری، ۲ شهید در معزآباد شهرستان خرامه، ۲ شهید در اقلید، یک شهید در پادگان نجفی لارستان و یک شهید در تیپ ۱۳ المهدی جهرم دفن می شوند.
این شهدا تفحص شده مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ در عملیات والفجر ۸، خیبر، جزیره مجنون، عملیلات رمضان در شرق بصره هستند و ۵ شهید به عملیات جزیره باوارین مرتبط می باشند.