دانشجویان جدیدالورود حتما بخوانند

توسط منتشر شده در : مهر ۸, ۱۳۹۸دسته بندی: اخبار


در راستای تسهیل در ورود به سامانه آموزشی موسسه برای دانشجویان جدید الورود راهنمای استفاده از سامانه آموزشی به شرح تقدیم می گردد. لطفا با دقت این دستورالعمل را مطالعه و در صورتی هرگونه سوال با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۱۰۶ داخلی ۱۶۴ و ۱۲۲ تماس حاصل فرمایید. ضمنا راهنمای سامانه در اختیار شماست.

نحوه ورود به سایت:
از روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ با استفاده از مرورگر Google Chrome یا هر مرورگر به روز دیگر، وارد سایت موسسه شده و در بالای صفحه اصلی سایت بر روی گزینه ” سامانه آموزشی” کلیک نمایید.


۱) در قسمت “شناسه کاربری” شماره دانشجویی که توسط موسسه زند به شما ارائه شده را به همراه حرف ‘s’ (در ابتدای شماره دانشجویی)وارد نمایید. به طور مثال: s96410122.

۲) در قسمت ” کلمه عبور ” کد ملی خود را وارد نمایید. بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

۳) در صورت اشتباه وارد نمودن رمز عبور، برای ورود مجدد نیاز است که اعداد نمایش داده شده در صفحه را در کادر “عبارت امنیتی” وارد نمایید.


۴) در اولین ورود لازم است رمز عبور خود را به یک رمز پیچیده تغییر دهید.(راهنمای تغییر رمز در صفحه اصلی سایت در بخش فناوری و ارتباطات موجود می باشد)

۵) تکمیل فرم اطلاعات شخصی دانشجو الزامی می باشد.(پس از تکمیل فرم جهت تایید از علامت استفاده نمایید.)

نحوه دریافت برنامه هفتگی:
پس از ورود، “چک لیست نیمسال تحصیلی فعال ” در صفحه اصلی قابل نمایش می باشد.(دانشجویان گرامی می توانند از منوی سمت راست صفحه “چک لیست انتخاب واحد” را به همراه تاریخ و ساعت امتحان مشاهده نمایند.)

نحوه مشاهده دروس رشته:

در صفحه اصلی در قسمت آموزشی بر روی گزینه ” فارغ التحصیلی” کلیک نمایید.(دروس مشکی رنگ به منزله دروس گذرانده شده و دروس سبز رنگ به منزله این است که دانشجو باید در طول دوره تحصیلی خود آن دروس را بگذراند.)

نحوه دریافت کارنامه:

در صفحه اصلی در قسمت آموزشی بر روی گزینه “لیست دروس گرفته” کلیک نموده و در صفحه ای که باز می شود لیست دروس، هم به صورت ترمی و هم به صورت درسی قابل نمایش بوده و در قسمت ” خلاصه کارنامه ” نیز ترمها به صورت خلاصه قابل مشاهده می باشد.

نحوه مشاهده و بررسی وضعیت مالی دانشجو :

در صفحه اصلی در قسمت امور مالی بر روی گزینه “شهریه” کلیک نموده و در نتیجه وضعیت شهریه خود را بررسی نمایید همچنین با استفاده از گزینه “پرداخت شهریه از طریق اینترنت” میتوان شهریه دروس و شهریه فرهنگی را بصورت اینترنتی پرداخت نمود.(راهنمای پرداخت شهریه در صفحه اصلی سایت در بخش امور مالی موجود می باشد)

راهنمای مشاهده نمرات ترم جاری و درخواست بازبینی اوراق توسط استاد:

جهت مشاهده نمرات ترم جاری در صفحه اصلی روی درس مورد نظر کلیک نموده و از منوی سمت راست بر روی گزینه “امتحانات و نمرات ” کلیک کرده و نمره درس مورد نظر را مشاهده نمایید.
درصورت هرگونه اعتراض نسبت به نمره خود می توانید درس موردنظر را انتخاب و از منوی سمت راست گزینه “ثبت اعتراض” را کلیک نمایید.

نحوه ارتباط با استاد مشاور،کارشناس رشته و استاد درس مورد نظر

دانشجویان گرامی جهت هرگونه ارتباط میتوانند از طریق صفحه اصلی از منوی سمت راست، گزینه های “پیام به استاد مشاور” و “پیام به کارشناس بخش” را انتخاب نمایند همچنین جهت ارتباط با استاد درس موردنظر می توانند درس موردنظر را انتخاب و سپس گزینه “ارسال پیام به استاد انتخاب شده” را کلیک نمایند.

زمان شروع کلاس های نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹: دوشنبه ۹۸/۰۷/۱۵

مکان برگزاری کلاسها:

گروههای مدیریت – حسابداری در ساختمان دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می گردد. آدرس ساختمان دانشکده مدیریت و حسابداری :بلوار امیر کبیر- نرسیده به برج صنعت- دانشکده مدیریت و حسابداری زند.(شماره کلاسهای سری ۵۰۰)

• گروه های زبان انگلیسی- روانشناسی- علوم تربیتی- علوم ورزشی-زیست فناوری- زیست سلولی مولکولی -مشاوره-زبان و ادبیات فارسی و حقوق در ساختمان مرکزی برگزار می گردد. آدرس ساختمان دانشکده علوم انسانی زند :انتهای همت جنوبی-کوچه ۱۰ – فرعی اول سمت چپ– دانشکده علوم انسانی زند.(شماره کلاسهای سری ۱۰۰ و ۳۰۰)

• گروه های فنی و مهندسی شامل رشته های مواد و متالورژی – مهندسی صنایع-عمران – برق – کامپیوتر – پزشکی و مهندسی ماشین های ریلی در ساختمان ستارخان برگزار می گردد.  آدرس دانشکده فنی و مهندسی: بلوار ستارخان- انتهای ۱۲متری نمازی- جنب نظام مهندسی – دانشکده فنی و مهندسی زند( شماره کلاسهای سری ۴۰۰)

تذکر: در صورتی که یک گروه درسی در دو روز مختلف و در دو شماره کلاس مختلف تشکیل شود، در متن شماره کلاس سه رقم اول از سمت چپ مربوط به کلاس روز اول و بقیه ارقام مربوط به کلاس روز دوم خواهد بود. به طور مثال : ۴۳۲-۴۳۱