شفافیت در امور مالی، کارایی در خدمات اداری

معاونت اداری مالی مؤسسه‌ی آموزش عالی زند

معاونت اداری- مالی مؤسسه‌ی آموزش عالی زند با تمرکز بر مدیریت بهینه‌ی منابع مالی و ارائه‌ی خدمات اداری مؤثر، نقش کلیدی در پشتیبانی از فرایندهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و توانمندسازی ایفا می‌کند. این معاونت با اجرای سیاست‌های مالی شفاف و خدمات‌دهی کارآمد، بستری مناسب برای توسعه و رشد مؤسسه فراهم می‌کند.

معاونت اداری مالی مؤسسه‌ی آموزش عالی زند
تصویر شکل
تصویر شکل
About Us
معاون اداری مالی

دکتر مسعود رضایی منفرد

دکترای تخصصی مدیریت بحران از دانشگاه اصفهان

  • مرتبه علمی:استادیار
  • تلفن تماس:۳۶۱۰۶ داخلی ۱۱۴
  • rezaeim@zand.ac.ir
مشاهده کامل پروفایل
About Us

شرح وظایف معاون اداری مالی:

۱- کنترل  و نظارت دقیق و مستـمر بر تمامی امور مالی و اداری

۲- ثبت و ضبط و انتقال کلیـــــــه دارایی ها

۳- تأمیــن نیروی انسانی و تدوین و اجرای ضوابط مربــوط به کارکنـان

۴- تأمیــــن ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بـــــرای فعالیت های مؤسسه

۵- انجام امور مرتبط با شهریه‌ی دانشجویان

۶- حسابداری و ارائه‌ی گزارش های به روز و دقیق

۷- تشکیل پرونده کارکنان ، استادان و اعضای هیأت علمی و نامه نگاری های اداری

۸- انجام تمامی امور مالی مؤسسه با حفظ رعایت مقررات و قوانین مربوط

۹- وصول اعتبارات مؤسسه

۱۰- نگهداری و تنظیم دفترهای اعتبارات و تعهدات و حساب اموال مؤسسه

۱۱- نگهداری و تنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی مؤسسه

۱۲- نظارت بر نحوه‌ی مصرف اعتبارات طبق مقررات مربوطه

۱۳- تهیه و تنظیم گزارشهای مالی و ارائه‌ی آن به رئیس مؤسسه و مقامات دارای صلاح

۱۴- همکاری با واحدهای مربوطه در تنظیم بودجه‌ی سالانه

 15- انجام اعمال ممیزی به منظور ایجاد سیستم کنترل داخلی منظم در امور مالی مؤسسه

۱۶- رسیدگی به مدارک وصول درآمد واحدهای انتفاعی مؤسسه و بررسی اسناد و مدارک هزینه پس از پرداخت وجه

۱۷- تطبیق اسناد هزینه ها با بودجه مصوب

۱۸- رسیدگی به حسابهای پیش پرداختها و هزینه های انتقالی و موجودی انبارها و همچنین اموال مؤسسه

۱۹- گزارش تخلفات احتمالی به مراجع ذیربط و ارائه نظرات اصلاحی در موارد لزوم

۲۰- پرداخت حقوق اعضای هیأت علمی، استادان حق التدریس، و کارمندان

۲۱- صدور برگه های محاسباتی و اسناد هزینه و پیش پرداخت

۲۲- تنظیم درخواست بر پایه اعتبارات موجود و تهیه و صدور حواله‌ی اعتبارات

۲۳- نگهداری بودجه‌ی اسمی و تفصیلی دانشگاه برحسب اعتبار مصوب و واحد استفاده کننده

۲۴- تعهدات اسناد حقوق و مزایای کارکنان مؤسسه و سایر اسناد هزینه

۲۵- تهیه‌ی گزارش در مورد جمع ارقام متعهد و هزینه‌ی قطعی و مانده‌ی اعتبارات واحدها

۲۶- تنظیم و نگهداری حسابهای مؤسسه

۲۷- نگهداری و ثبت دفتر روزنامه‌ی کل و دفاتر معین و کنترل دفاتر معین از طریق حسابهای دفتر کل

۲۸- تهیه و تنظیم آمار مربوط به هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات

۲۹- انجام محاسبات آماری به منظور تعیین موجودی تشخیص ضرورت خرید کالاهای مورد پیشنهاد واحدها