وظایف واحد اداری:
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های اداری در سطح دانشگاه
- اجرای سیاستها و خط مشیهای مؤسسه در زمینههای مربوط به امور اداری و استخدامی
- ابلاغ آییننامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری به تمامی واحدها پس از تأیید
- نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافهکاری و انتصابات، مأموریتها و انتقال کارکنان
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و جمعآوری مستندات به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری
- برنامهریزی در جهت تأمین نیروی انسانی غیر هیأتعلمی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها
- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری تمامی پرسنل مؤسسه
- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مربوط
- برنامهریزی و نظارت بر روشهای مطلوب امور استخدامی مؤسسه
- مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهارنظر و ارائهی پیشنهادات لازم
- نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائهی راهنماییهای لازم
- همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی
- رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
- همکاری در انجام امور ارزشیابی عملکرد کارکنان با مدیریت نظارت و ارزیابی مؤسسه
- نظارت بر واحدهای عملکرد تحت سرپرستی حوزه مدیریت
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
اعضای محترم واحد اداری
