کارآموزان حتما بخوانید+فرم

توسط منتشر شده در : مهر ۲۱, ۱۳۹۹دسته بندی: اخبار

با توجه به اهمیت دروس پروژه و کارآموزی در تحصیل دانشجو، ضروری است که دانشجو پس از گذراندن حداقل ۸۰ واحد درسی در رشته های مربوطه، نسبت به اخذ این دو درس اقدام نماید. جهت انجام این مهم لازم است دانشجو پس از تایید مدیرگروه خود اقدامات مقتضی را از طریق دفتر ارتباط با صنعت موسسه پیگیری نماید. در زیر اهمیت این دو درس قید شده است:

اهمیت کارآموزی

هدف از ارائه دوره کارآموزی، آشنائی دانشجو با محیط کار مربوط به رشته تحصیلی بوده و دانشجو در طول دوره کارآموزی بایستی بتواند شیوه ارتباط با سایر رشته­ها، مشکلات و مسائل علمی را کشف کند. بنابراین علاوه بر اهمیت دروس تخصصی که بدینوسیله دانشجو توانسته دانسته­های علمی خود را مهیا سازد، دانشجویان نسبت به دوره کارآموزی اهمیت بیشتری قائل شوند. دانشجویان در طول دوره کارآموزی، بر اساس تجربه و بررسی مشکلات و مسائل موجود در صنعت و مرتبط ساختن موارد فوق با اندوخته­های علمی خود خواهند توانست، آموزش­ها و تکنیک­های مورد نیاز را کسب کنند.

اهمیت پروژه

درس پروژه در دوره کارشناسی به عنوان درس تخصصی ارائه می­گردد. دانشجو باید آنچه در دروس اصلی، تخصصی و اختیاری خود فراگرفته است را در سطحی بالاتر عرضه کند. دانشجو در درس پروژه بایستی یک موضوع تحقیق علمی به روش های شناخته شده تحقیق را تحت نظر و راهنمایی استاد درس پروژه به انجام برساند. تعیین موضوع پروژه در درجه اول برعهده استاد راهنمای پروژه می­باشد. این موضوع می تواند بر اساس پیشنهاد دانشجو و تأیید استاد نیز انتخاب گردد  و در نهایت به تایید دفتر ارتباط با صنعت برسد.

راه های ارتباطی با کارشناس واحد کارآموزی از طریق سامانه آموزشی به نشانی:
edu.zand.ac.ir
ارسال پیام به آیدی: occuser1
و یا تماس تلفنی به شماره ۳۶۱۰۶-۰۷۱ داخلی ۱۳۲

جهت مشاهده وبینار آموزشی کارورزی و کاراموزی اینجا را کلیک کنید