پیام تبریک رییس دانشگاه زند به مناسبت سال تحصیلی جدید

توسط منتشر شده در : مهر ۱, ۱۳۹۸دسته بندی: اخبار

دکتر مهدی مخبری رییس موسسه آموزش عالی زند در پیامی آغار سال تحصیلی جدید را به دانشجویان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

گلشن به شوق آمده از مهر و آفتاب ماه

شکوه آمد و آیینه و گلاب

پر شد هوای کوی و خیابان و آسمان

از شور ن و القلم و دفتر و کتاب ….

دوباره ماه مهر، ماه دانش و شور و شادمانی فرا رسید. دانشجویان مشتاق بر کرسی تلمّذ نشستند تا درس عشق و محبت و سازندگی بیاموزند؛ اساتید ایستادند تا  علم، انسانیت، ایستادگی، شرافت و امید را بیاموزانند؛  کتاب­ها باز شدند تا دسترنج پژوهشگران و آموزگاران را از فراخنای روزگاران به ارمغان آورند و دفترها گشوده شدند تا دوباره واژه ­های نورانی دانش و اشتیاق و گشایش نگاشته شوند.

آری مهرماه، ماه مهر و فرزانگی آمده تا ما را، همه ما را،  از ناسوت نادانی و کم خردی برهاند به لاهوت ایمان و عشق و آزادی برساند. خوش آمد….

سال نو تحصیلی را که مقارن با هفته  پر شکوه پاسداشت دفاع مقدس آغاز شده است را به استادان، دانشجویان، همکاران و همه دانش ­پیشگان مؤسسه آموزش عالی زند تبریک می­گوییم، یاد شهیدان ورزمندگان روزگاران عشق و حماسه و آزادگی را گرامی می­داریم. آرزو می­کنیم که دانشگاه پر افتخار زند میعادگاه مشتاقان علم و خرد و دانایی بماند؛ روزگار درس ­آموختگان این دانشگاه همراه با ایمان، خرد، دانش، ژرف ­اندیشی و امید به تعالی سپری شود و پایان راه همه سرشار از سربلندی، بهروزی و خوشنودی پروردگار باشد. ان شاالله

مهدی مخبری / رییس موسسه