شرایط وام دانشجویی

توسط منتشر شده در : آذر ۱, ۱۳۹۹دسته بندی: اخبار

افزایش مبالغ وام کمک هزینه تحصیلی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

🔸وام صندوق رفاه دانشجویان یک وام بسیار ساده و آسان و درعین حال بسیار مفید برای دانشجویان بوده که میتوانند در طول دوران تحصیل از آن استفاده کنند.

🔸مبلغ وام جهت مقاطع کاردانی و کارشناسی به ازاء هر ترم مبلغ ١٠،٠٠٠،٠٠٠ریال و جهت مقطع کارشناسی ارشد به ازاء هر ترم ٢٠،٠٠٠،٠٠٠ریال می باشد.

🔸شرایط ضمانت و اخذ این وام بسیار ساده بوده و دانشجو تنها با داشتن یک ضامن دارای فیش حقوقی با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی و تنظیم یک تعهدنامه محضری تا پایان دوران تحصیل می تواند از این تسهیلات بهره مند گردد.دیگر نیازی به گواهی کسر از حقوق و انجام تشریفات بانکی نمی باشد!

🔸از مزایای این وام کارمزد بسیار پایین آن به میزان ۴ درصد و بازپرداخت طولانی مدت، آن هم بعد از فارغ التحصیلی دانشجو می باشد!

🔸با توجه به اینکه بودجه قابل توجهی ازسوی صندوق رفاه به موسسه تعلق یافته، خواهشمند است ضمن مطلع ساختن کارشناسان واحد خود درخصوص این وام،درصورت مواجه با دانشجویان دارای مشکل در پرداخت شهریه(دانشجویان قدیمی و ورودی های جدید) آنها را جهت اخذ این وام به امور دانشجویی هدایت نمایید.
کمااینکه تبلیغات گسترده از طریق فضای مجازی و سالن ثبت نام صورت پذیرفته و تعداد زیادی ثبت نام نموده اند ولی هنوز ظرفیت باقی مانده است.

مهلت ثبت نام تا ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۹
جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد دانشجویی آقای نامور تماس بگیرید و یا از طریق سامانه پاسخ به ایشان پیام دهید
۰۷۱۳۶۱۰۶  داخلی ۱۴۷