سمینار بزرگ فنون مذاکره با حضور استاد بیدارمغز برگزار می شود

توسط منتشر شده در : فروردین ۲۷, ۱۳۹۸دسته بندی: اخبار

بیشتر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همراه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آنها در هنر و فن مذاکره است. این مهارت یا ناشیگری آنان در مذاکره است که نظر مدیران، همکاران، زیر دستان، مشتریان، رقبا و سایرین را درباره موفقیت کاری شان شکل می دهد. مدیران، زمان و کوشش بسیاری را صرف مذاکره می کنند، اما معدودی از آنان هنر و دانش مذاکره را به درستی می دانند.از این رو، بسیاری از مدیران حرفه ای نیازمند رویکرد بهینه در طرح ریزی و اجرای مذاکره‌ها هستند.

موسسه آموزش عالی زند شیراز با توجه به اهمیت این موضوع، سمینار بزرگ فنون مذاکزه با حضور دکتر بیدار معز ۵ و ۶ اردیبهشت در سالن همایش ستارخان دانشکده فنی و مهندسی برگزار خواهند نمود . به همین بهانه گفتگویی با جناب آقای دکتر صفری نژاد دبیر برگزاری این همایش انجام داده ایم:

دلیل برگزاری سمینار فنون مذاکره با استاد بیدارمغز در شیراز چیست؟

صفری نژاد: دپارتمان MBAو DBA موسسه آموزش عالی زند به عنوان موسسه ای که زیر نظر وزارت علوم فعالیت می کند همیشه سعی در پیشرو بودن و استفاده از اساتید مجرب را دارد، که استاد بیدار مغز به عنوان پدر علم مذاکره در ایران به شیراز دعوت شدند تا در سال رونق اقتصادی مدیران و صاحبان کسب و کار بتوانند از این فرصت بهره لازم را ببرند.

کمی در مورد استاد بیدار مغز برای ما توضیح دهید؟

صفری نژاد: اشان به عنوان پدر علم مذاکره در ایران شناخته می شوند که تجربیات گرانبهایی را با خود دارند که از جمله می توان به بخشی از تجربیات ایشان اشاره کرد.

رییس تشریفات نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران- سازمان ملل متحد، نیویورک،

کاردار اسبق و نفر دوم، سرپرست امور دانشجویی و رییس روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران- دهلی نو،

دبیر اول و رییس بخش اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران – جاکارتا،

معاون اداره نمایندگیها- تشریفات کل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی،

مدیر سابق آموزش تشریفات در مرکز آموزشهای دیپلماتیک–  وزارت امور خارجه.

مشاور سازمان بورس و اوراق بهادار،

مشاور تشریفات اداره کل روابط عمومی و بین الملل- شهرداری تهران

مشاور مؤسسه آموزش عالی آزاد ماهان

سمینار در چه بخش هایی برگزار خواهد شد؟

صفری نژاد:

آداب مذاکره در سال ۹۸

اصول مذاکره موفق چیست؟

چگونه در یک مذاکره فروش برنده باشیم؟

این سمینار برای چه کسانی مناسب می باشد؟

صفری نژاد: مدیران و صاحبان کسب و کارها، سازمان ها، بازاریاب ها و مدرسین حوزه کسب و کار، دانشجویان و اساتید مدیریت و کسانی که به علم مذاکره علاقه دارند.

و زمان برگزاری؟

صفری نژاد: پنجشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۶ الی ۲۰ و جمعه ۶ اردیبهشت ساعت ۹ الی ۱۷ می باشد.

آیا مدرک یا گواهی نامه ای برای این سمینار اعطا می شود؟

صفری نژاد: موسسه آموزش عالی زند شیراز با مجوز رسمی از وزارت علوم بعنوان بزرگ ترین و معتبرترین مرکز آموزشی جنوب کشور گواهینامه و مدرک معتبر این همایش را به شرکت کنندگان این همایش اعطاخواهد نمود

سخن پایانی؟

صفری نژاد: در پایان ضمن تشکر از فرصتی که به این جانب داده شد، از تمامی دانشجویان، اساتید، صاحبین مشاغل دعوت می کنم در این همایش مهم و جذاب شرکت نمایند