با حضور زند، نمایشگاه جشنواره ملی حرکت در اصفهان گشایش یافت

توسط منتشر شده در : آذر ۵, ۱۳۹۷دسته بندی: اخبار
نمایشگاه جشنواره ملی حرکت صبح امروز با حضور وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در سالن حجاب دانشگاه اصفهان گشایش یافت.نمایشگاه جشنواره ملی حرکت در اصفهان گشایش یافت

 این نمایشگاه در قالب ۱۰۵ غرفه، آثار و دستاوردهای انجمن های علمی دانشگاه های برتر سراسر کشور را در رشته های علوم پایه، مهندسی، فناوری، علوم نوین، کشاورزی و صنعت به نمایش گذاشته است.
همچنین ۸۴ پژوهشگر و دانشجوی خارجی در یک غرفه مشترک توانمندی های خود را در این رویداد علمی و فرهنگی به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه با هدف ایجاد پیوند بیشتر انجمن های علمی دانشگاه ها با بخش های مختلف کشور و با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برپا شده است.
نمایشگاه جشنواره ملی حرکت در فضایی به مساحت بیش از سه هزار مترمربع در سالن حجاب دانشگاه اصفهان دایر شده است.
یازدهمین جشنواره ملی حرکت با هدف ایجاد پیوند بیشتر انجمن های علمی دانشگاه ها با بخش های مختلف کشور با حضور حدود ۵۴۰ مهمان از کشورمان و ۸۵ مهمان از ۳۹ کشور تا هفتم آذر در دانشگاه اصفهان ادامه دارد.
یکهزار و ۳۵۵ اثر از ۱۰۶ دانشگاه کشور به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی حرکت ارسال شد که از میان آنها ۱۰۶ اثر برتر در اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.
توسعه هم افزایی علمی ملی و بین المللی و تقویت حوزه های رقابتی و داوری جشنواره بر اساس استاندارد های علمی از راهبردهای اصلی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این دوره از جشنواره حرکت است.
برپایی نمایشگاه، ایجاد تالارهای گفت و گو، برپایی غرفه های مربوط به صنایع و تشکیل کارگروه های گوناگون از برنامه های این جشنواره است.
حدود ۹ هزار انجمن علمی و ۴۰ اتحادیه انجمن های دانشجویی در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند.

موسسه آموزش عالی زند شیراز برای دومین سال پیاپی با ۷ اثر ممتاز در این رویداد شرکت کرده است .