از قهرمانان و مدال آوران موسسه آموزش عالی زند تجلیل شد

توسط منتشر شده در : مهر ۲۶, ۱۳۹۷دسته بندی: اخبار

همزمان با هفته تربیت بدنی به همت انجمن علمی دانشجویی تربیت بدنی و علوم ورزشی موسسه آموزش عالی زند شیراز، همایش بزرگداشت هفته تربیت بدنی و تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ با حضور مسئولان ورزشی فارس، مدیران و معاونین موسسه، اساتید و دانشجویان برگزار شد.

در این آیین دکتر خوش اقبال معاون فرهنگی اجتماعی موسسه با بیان افتخارات موسسه اظهار کرد: با تلاش های دانشجویان موسسه در سال تحصیلی ۹۶- ۹۷ دهها مدال رنگارنگ از مسابقات ملی و بین المللی نصیب کشور عزیزمان شده است.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با هیات امنای محترم موسسه مدال آوران و قهرمانان با توجه به مسابقات علاوه معافیت پرداخت شهریه از یک ترم تا پایان تحصیل از امکانات و حمایت های دانشگاه برخوردار خواهند شد.

دکتر خوش اقبال با بیان این که مدال های قهرمانی ورزشکاران استان فارس در میادین ورزشی ملی و بین المللی باید روز به روز افزایش پیدا کند، گفت: توجه به زیرساخت های ورزشی می تواند زمینه مناسب تری برای توسعه ورزش در استان فراهم کند.

دکتر سالاری معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز در ادامه با اشاره به این که سواد، فرهنگ و آداب ورزشی در جامعه توسعه پیدا کرده است، ادامه داد: این موفقیت ها، ثمره تلاش های مستمر سالیان قبل است که امروز به نتیجه رسیده است.

وی با تاکید بر این که باید ورزش همگانی همچون ورزش قهرمانی مورد توجه جدی قرار داشته باشد، تصریح کرد: ورزش همگانی ضرورت زندگی در جامعه امروز است.

سالاری با بیان این که ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استان فارس صرف امور ورزشی شده است و این مسیر تداوم خواهد یافت، گفت: با تلاش های صورت گرفته و زیرساخت هایی که فراهم شده است ورزشکاران استان فارس به نمایندگی از ایران برجسته و فارس بزرگ، پرچم جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی به اهتزاز درآوردند.

سیروس پاک فطرت عضو شورای شهر شیراز و رییس هیات ورزش های همگانی فارس  در این برنامه اظهار داشت: ورزشکاران استان فارس دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند و همواره موفقیت های زیادی را در عرصه های ورزشی ملی و بین المللی داشته اند.

وی اضافه کرد: حمایت از همه ورزشکاران به‌ویژه قهرمانان از دغدغه‌های همیشگی ماست و در این راستا با تشکیل ستادی شرایط ورزشکارانی را که مستعد کسب سهمیه و مدال بودند رصد کرده و حمایت کردیم تا با آرامش خیال بهتری به تمرینات خود بپردازند.

گفتنی در حاشیه این مراسم از قهرمانان و مدال آوران ورزشی موسسه بویژه سرکارخانم آرزو رحیمی دانشجوی طلایی موسسه آموزش عالی زند و نماینده پرتاب وزنه زنان ایران که مدال طلای بازی های پاراآسیایی  ۲۰۱۸  جاکارتا را کسب نمود تجلیل ویژه شد.