آیین تقدیر از پژوهشگران برتر استان

توسط منتشر شده در : آذر ۲۶, ۱۴۰۱دسته بندی: اخبار

حضور زند به عنوان تنها موسسه آموزش عالی فارس در آیین تقدیر از پژوهشگران  و فناوران برتر استان فارس 

در این مراسم از پژوهشگران و فناوران برتر حوزه های دانشگاهی ،پزشکی،ادارات ، مراکز علوم و تحقیقات و فناوری ،زیستی و غیره به مناسب هفته پژوهش توسط مقام ارشد استانی (استاندار فارس) محمد هادی ایمانیه و همچنین جمعی از مدیران دانشگاهی و دستگاه های اجرای استان تقدیر به علم آمد .
در ابتدای این مراسم دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و ریاست ستاد هفته پژوهش و فناوری استان فارس ،دکتر آیت الله رزمجویی مدیر محترم اجرایی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان فارس  ، ،دکتر محمد موذنی ریاست محترم  دانشگاه شیراز،دکتر سید وحید حسینی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شیرازو… خصوص هفته پژوهش و نقش پژوهش و فناوری و لزوم استفاده از حوزه های پژوهش محور در استان فارس و کشور صحبت کردند.  
 در پایان این مراسم نیز از جناب آقای دکتر سید ابراهیم حسینی ریاست محترم موسسه آموزش عالی زند شیراز(به پاس مقالات و پژوهش های اخیر ایشان در یک سال گذشته) به عنوان پژوهشگر برتر سال و استان فارس تجلیل و قدردانی به عمل آمد .
این افتخار بزرگ را به جناب آقای سید ابراهیم حسینی ریاست محترم موسسه آموزش عالی زند شیراز و همچنین تمامی خانواده بزرگ زند تبریک و تهنیت عرض مینمائیم.