پذیرش بدون کنکور زند آغاز شد

توسط منتشر شده در : تیر ۲۹, ۱۳۹۸دسته بندی: اخبار

موسسه آموزش عالی زند شیراز به صورت بدون آزمون و با شرط معدل در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته)، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد (با آزمون) جهت پذیرش دانشجو اقدام می نماید. این دانشگاه به دلیل رشته های متنوعی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می دهد، باعث جذب بسیاری از داوطلبان در چند سال اخیر شده است. موسسه آموزش عالی زند شیراز از افرادی که دارای مدرک دیپلم دبیرستان و یا هنرستان می باشند جهت ادامه تحصیل دربیش از ۶۰ رشته متنوع جذب می نماید.

اعتبار مدرک موسسه آموزش عالی زند شیراز

یکی از مواردی که برای بسیاری از داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز را دارند بسیار مهم است و خواهان آگاهی از آن هستند، آگاهی از میزان اعتبار مدرک دانشگاه است.در این خصوص به اطلاعتان می رسانیم که با توجه به اینکه موسسه آموزش عالی زند شیراز تحت نظارت وزارت علوم می باشد بنابراین مدارک ارائه شده از این دانشگاه به دانشجویان کاملا معتبر و قابل استفاده در سایر ارگان ها و سازمان ها خواهد بود.

سخنان وزیر علوم در خصوص مدرک دانشگاه و موسسات غیر انتقاعی

 

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور

در صورتی که قصد تحصیل در دانشگاه زند شیراز را دارید توجه داشته باشید که داشتن دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید،دیپلم جدید فنی حرفه ای و یا کاردانش از شرایط ثبت نام خواهد بود. ضمن اینکه نیازی به ارائه مدرک پیش دانشگاهی نخواهد بود. همچنین با توجه به اینکه طبق روال هرساله ثبت نام دانشگاه زند شیراز به دو صورت با آزمون و بدون آزمون انجام می شود، بنابراین داوطلبان ورودی مهر ماه می بایست در مرداد ماه اقدامات لازم را برای ثبت نام خود انجام دهند، ضمنا برای بعضی از گروه ها تحصیل در این دانشگاه رایگان خواهد بود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه زند شیراز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ به مشاوران ما تماس حاصل نمایید یا به نشانی شیراز ، خیابان همت جنوبی ، کوچه ۱۲ ، ساختمان مرکزی دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز مراجعه فرمایید.

۰۷۱-۳۶۱۰۶ داخلی ۱۳۳

اطلاعیه مهم و فوری

✅ آغاز ثبت نام بدون کنکور و با معافیت تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز در مقطع کارشناسی ۹۸

⬅ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز در رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی بدون آزمون آغاز شد

🔰🔰🔰🔰🔰
آغاز ثبت نام بدون کنکور
ظرفیت محدود

۱- مهندسی پزشکی
۲- مهندسی برق
۳- مهندسی عمران
۴ – مهندسی صنایع
۵- مهندسی مواد و متالورژی
۶- مهندسی کامپیوتر
۷- مهندسی ماشینهای ریلی
۸- زیست شناسی سلولی و مولکولی
۹- زیست فن آوری
۱۰- حقوق
۱۱- مشاوره
۱۲- علوم تربیتی
۱۳- مدیریت امور بانکی
۱۴ – علوم ورزشی و تربیت بدنی
۱۵- مدیریت امور گمرکی
۱۶- مدیریت کسب و کارهای کوچک
۱۷- زبان و ادبیات فارسی
۱۸- مهندسی مکانیک
۱۹- روانشناسی
۲۰- مدیریت بازرگانی
۲۱- مترجمی زبان انگلیسی
۲۲- آموزش زبان انگلیسی
۲۳- زبان و ادبیات انگلیسی
۲۴- حسابداری
۲۵- مدیریت امور مالی
۲۶- مدیریت صنعتی
۲۷- زیست شناسی میکروبیولوژی
۲۸- ادبیات نمایشی