کارشناسی پیوسته مدیریت کسب و کارهای کوچک
کسب و کارهای کوچک در اغلب کشورهای پیشرفته از اهمیت بسزایی برخوردارند زیرا به سادگی تشکیل شده ، قابلیت انعطاف زیادی دارند و به راحتی خود را با محیط و شرایط تطبیق می دهند و هزینه ایجاد و نگهداری زیادی هم ندارند.
در کشور ما نیز چند دانشگاه اقدام به ارائه دروس مرتبط در قالب رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک نموده اند.
دانش آموختگان این رشته با توجه به آشنایی با بخش های مختلف یک کسب و کار کوچک از جمله مسایل مالی، بازاریابی ، زنجیره تأمین ، مدیریت بنگاه و … از پتانسیل مناسبی برای تأسیس شرکت یا در اختیار گرفتن مدیریت آن برخوردارند.
با توجه به تحولات بازار کسب و کار و رویکردهای جدید در این حوزه، این رشته از افق مناسبی برخوردار است.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”فرصت های شغلی” tab_id=”1557731867823-bc82082f-a25eaa58-c4b63aba-6b66″][vc_column_text]مدیر/کارشناس مالی
کارشناس بازاریابی و تبلیغات
کارشناس فروش
کارشناس تحقیقات بازار[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”مدیر گروه” tab_id=”1557731729662-2ff6c808-c22faa58-c4b63aba-6b66″][vc_column_text]
- جناب آقای دکتر سعید توکلیان
- دکتر توکلیان (دوشنبه ۱۷:۱۵-۱۳:۱۵)
- خانم مسعودی (دوشنبه ۹:۰۰-۸:۰۰ / دوشنبه ۱۴:۰۰-۱۲:۰۰ / یکشنبه ۱۴:۰۰-۱۳:۰۰)
- فاطمه محمدی