نخستین هم‌اندیشی دبیران جذب اعضای هیات علمی

توسط منتشر شده در : شهریور ۲۴, ۱۳۹۷دسته بندی: اخبار

نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران هیات‌های اجرایی اعضای هیات علمی با حضور وزیر علوم در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
دکتر صفری نژاد دبیر جذب اعضای هیات علمی موسسه آموزش عالی زند شیراز در حاشیه این مراسم بر ضرورت الکترونیکی شدن کلیه فرایندهای جذب تاکید و خاطرنشان کرد: در جهت به روز رسانی و کیفی سازی سامانه جامع نور رضوی با مرکز جذب اعضاء هیات علمی همکاری و هم افزایی می نمایند.
وی افزود: در این نشست بر اساس میثاق نامه پیشنهادی، دبیران هیات های اجرایی جذب خود را موظف به رعایت دقیق تقویم رسمی ابلاغ شده از سوی مرکز جذب اعضاء هیات علمی در رسیدگی به پرونده های متقاضیان دانسته و تکریم متقاضیان و رعایت همه جانبه حقوق آنان و کوتاه کردن فرایند تعیین تکلیف پرونده ها و اطلاع رسانی شفاف و به موقع به متقاضیان را وظیفه قانونی و اخلاقی خود می دانند و تلاش می کنند فرایند رسیدگی به پرونده های هر فراخوان قبل از فراخوان بعد به پایان برسد.
دکتر صفری نژاد با اشاره به بخش دیگری از این میثاق نامه افزود: دبیران هیات های اجرایی جذب از وزارت علوم خاصه از مرکز هیات های امناء و ممیزه انتظار دارند در تعامل با دانشگاه ها شرایط لازم برای تصویب نمودار سازمانی و پست های اداری در سازمان نمای دانشگاه ها را از طریق تصویب در هیات های امناء پی گیری نمایند.
گفتنی است در این نشست‌ها که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد؛ دبیران هیات‌های اجرایی جذب با مدیران عالی وزارت عتف و اعضای هیات مرکزی جذب و همچنین مسوولان مرکز جذب هم اندیشی داشتند.