تحصیلات بانشاط را در محبوب ترین دانشگاه جنوب کشور تجربه کنید

توسط منتشر شده در : مرداد ۳, ۱۳۹۷دسته بندی: اخبار

موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی زند شیراز در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت کمک به ارتقاء سطح فرهنگ و دانش جامعه و مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور، فعالیت خود را در عرصه آموزش عالی و پژوهش آغاز نمود. با عملکرد بسیار خوب موسسه و فراهم نمودن محیطی علمی برای دانشجویان توانست، به سرعت هیأت علمی مجرب و کار آزموده ای را جذب و رشته های متعددی را در گروه های فنی مهندسی و علوم انسانی تاسیس نماید. در حال حاضر این موسسه در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی فعالیت آموزشی دارد.

از اهم افتخارات موسسه می توان به کسب مقام اول در بین موسسات غیرانتفاعی استان فارس از حیث تعداد و درصد پذیرفته شدگان فارغ التحصیلان این موسسه در آزمون کارشناسی ارشد(دانشگاه های دولتی) ، انتخاب موسسه زند به عنوان موسسه آموزش عالی نمونه استان و همچنین مقام های متعدد تیم های ورزشی و فرهنگی دانشجویان این موسسه، اشاره نمود.

توجه به کیفیت آموزشی، رعایت نسبت استاد به دانشجو، تامین هیات علمی مجرب، تامین فضای آموزشی متناسب، تلاش در کاهش وابستگی موسسه به شهریه، ایجاد نشاط بین دانشجویان از طریق برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله مواردی می باشند که مدیریت و سایر دست اندرکاران موسسه بر آن تاکید دارند.

تنوع رشته ها و مقاطع تحصیلی، استفاده از اساتید مجرب دانشگاه شیراز، اتصال کتابخانه مرکزی موسسه به مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، وجود اینترنت بی سیم در کلیه ساختمانهای موسسه، دارا بودن خوابگاه برای دانشجویان دختر ، پرداخت وام های قرض الحسنه به دانشجویان، کارگاه های مجهز و بروز، اتصال به بازار های شغلی معتبر در سطح کشور و … از دیگر مزایای موسسه آموزش عالی زند می باشند.

فضاهای فیزیکی موسسه:

دانشکده علوم انسانی زند (ساختمان پرفسور یارمحمدی) :
دفتر ریاست، کلیه معاونتها و مدیریتها و سایر واحد های اداری در این ساختمان واقع شده اند. همچنین کلاسهای دروس تخصصی رشته های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کارهای کوچک عموما در این ساختمان برگزار می گردند.
آدرس : شیراز، انتهای بلوار همت جنوبی، کوچه ۱۲، موسسه آموزش عالی زند

تلفن : ۳۶۳۲۱۰۴۳ ،۳۶۳۲۱۰۴۲ ،۳۶۳۲۱۰۴۱ – ۰۷۱

دورنما : ۳۶۳۲۱۰۴۴ – ۰۷۱

دانشکده مهندسی: 
ساختمان شماره ۲ موسسه آموزش عالی زند، عموما محل برگزاری کلاسهای دروس تخصصی رشته های مهندسی صنایع، کامپیوتر، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی می باشد.

آدرس : شیراز، بلوار ستارخان، انتهای ۱۲ متری نمازی، جنب سازمان نظام مهندسی

تلفن : ۳۶۴۸۷۰۰۳ و ۳۶۴۸۷۰۱۱ – ۰۷۱

 

دانشکده علوم اجتماعی: 
ساختمان شماره۴ موسسه، عموما محل برگزاری کلاسهای دروس تخصصی رشته های حسابداری مدیریت، علوم زیست و … می باشد.

آدرس : شیراز، بلوار امیر کبیر ، جنب برج  صنعنت.

تلفن :  ۳۸۳۸۵۷۵۵ – ۰۷۱

 

کارگاه توانمندسازی و کارآفرینی شهرک صنعتی: 
ساختمان شماره۶ موسسه، عموما محلی برای استعدادیابی، توانمند سازی، شکوفایی و رشد دانشجویان می باشد.

آدرس : شیراز، شهرک صنعتی بزرگ شیراز

تلفن : ۳۷۷۴۳۱۱۴ و ۳۷۷۴۳۷۱۰ – ۰۷۱

 

مرکز آموزش های آزاد، مجازی و بین الملل: 
ساختمان شماره۵ موسسه، در این مرکز آموزش و توانمند سازی های دانشجویان و داوطلبین آزاد بصورت حضوری، مجازی با آخرین متد روز دنیا صورت میگیرد.

آدرس : شیراز، بلوار ستارخان، انتهای ۱۲ متری نمازی، جنب سازمان نظام مهندسی

تلفن : ۳۶۴۸۷۴۸۳ – ۰۷۱

سرای دانشجویی:
ساختمان شماره ۳ موسسه آموزش عالی زند، خوابگاهی مختص خواهران بوده و شامل اتاقهای ۶، ۸، ۱۰، ۱۲ نفره مجهز به یخچال، میز مطالعه، تخت، تلوزیون و .. می باشد. همچنین جهت رفاه حال دانشجویان، کافی نت و سالن مطالعه نیز در این ساختمان راه اندازی شده است.